Het gaat gebeuren! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van HanSijm - WaarBenJij.nu Het gaat gebeuren! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van HanSijm - WaarBenJij.nu

Het gaat gebeuren!

29 November 2016 | Nederland, Bodegraven

De koffers en tassen worden gepakt, is het mogelijk om alles voor twee maanden vakantie mee te nemen binnen de 20 + 7 kg?
Ja, gewoon reduceren, of te wel les is more!
We gaan het beleven, morgen (woensdagochtend) starten we om 06.45 uur met de trein vanuit Bodegraven naar Schiphol. Singapore here we come!
Nederland tot 30-01-2017!
Lieve allemaal we gaan jullie missen, maar gelukkig komt er iets moois voor terug.
We houden jullie op de hoogte van onze where abouts!
Dikke knuffel
Irene en Han

• 30 November 2016 - 08:06

Janne:

Eerste missie alvast geslaagd met de koffers pakken! Heel veel succes alvast met die enorme vliegreis en lekker genieten in Singapore maar daarna snel door naar Aussie! We are waiting for you ! Dikke kus en tot snel!

• 30 November 2016 - 11:25

Ton En Carla:

Lieve Han en Irene,

Fantastische reis gewenst!!! Geweldig met de camper op pad door zo een bijzonder land.

We zijn er stiekem toch een beetje jaloers op!

Liefs
    Ton en Carla

• 30 November 2016 - 12:28

Carla:

Jeetje wat super, globetrotters!
    Ontzettend fijne reis.
    Ga jullie zeker volgen.

Lieve groet, Carla

• 30 November 2016 - 13:10

Laura:

Wij hadden vertraging dus jullie vanmorgen niet meer kunnen zien.
    Wens jullie een goede reis en natuurlijk vooral heel veel plezier!
    Prachtig & leuk land dus gaat goed komen :)
    Dikke kus, Laura

• 01 December 2016 - 09:38

Jos Ferdinand:

Veel plezier en wees voorzichtig, kijk er na uit je verslag te volgen,
    groetjes jos x

• 01 December 2016 - 15:02

Irene Pijlman:

Een heel fijne reis. Wees voorzichtig. Kom weer heelhuids terug. Een fijn verblijf in Australie, Singapore en ik dacht ook Thailand.
    Ik zie uit naar jullie verslag.
    Liefs Irene

• 01 December 2016 - 16:59

Elise:

Superrrrrrrrrrrrr! Have fun en laat ons met jullie verhalen meegenieten. XXX

• 01 December 2016 - 17:26

René En Sonja:

Geniet van de reis en van elkaar en maak er wat moois van we volgen jullie.
    Groetjes Sonja en René

• 05 December 2016 - 19:58

Edwin:

Hallo Han en Irene,
    Heb nu eindelijk even tijd en rust om mijn e-mailbox te bezien. Zowel Ina als ik zijn heel druk geweest. Werk is een gekkenhuis om deze tijd, zowel bij NN als in de studio. Daarnaast is Ina behoorlijk ziek geweest. Ze heeft via haar ouders in het verzorgingstehuis het Noro-virus opgelopen. Ze is vandaag pas weer op de been. Genoeg over ons.
    Wat mooi dat jullie deze reis gaan maken. Ik zal jullie samen met Ina vanaf nu volgen en regelmatig een berichtje plaatsen.
    Veel plezier daar en voor jullie beiden een dikke kus.
    Groetjes,
    Ina en Edwin