De eerste dagen van en door Irene . - Reisverslag uit Singapore, Singapore van HanSijm - WaarBenJij.nu De eerste dagen van en door Irene . - Reisverslag uit Singapore, Singapore van HanSijm - WaarBenJij.nu

De eerste dagen van en door Irene .

Blijf op de hoogte en volg

02 December 2016 | Singapore, Singapore

Wat een lange bijzondere dag
We zijn 2 uur later vertrokken vanwege een defect aan de remmen. Maar gelukkig was ik in slaap gevallen en heb er niks van meegekregen. Toen we gingen opstijgen heb ik effe meegekregen dat we de lucht ingingen en toen weer gaan slapen. Later tijdens de vlucht vertelde Han van de remmen. Toen we gingen landen had ik wel effe een rot gevoel. Maar alles gelukkig goed verlopen. 8 uur plaatselijke tijd zijn we geland. Koffers wachten, geld pinnen en hup een taxi naar het hotel.
Overdag door Singapore lopen slenteren tot we onze hotelkamer in mochten. Gelukkig had ik veel geslapen in het vliegtuig anders ben je geen half mens met 7 uur tijdsverschil.
Toen we aankwamen bij het hotel konden we niet gelijk in onze kamer. Logisch, hoor je eigenlijk bij de meeste hotels, meestal pas om 14.00 of 15.00 uur. Maar dit hotel was wel bijzonder, we konden voor ca. 50€ een andere kamer boeken en dan hadden we een kamer met raam. Ik (Irene) had de hotelovernachtingen geboekt en had dit nergens teruggezien. Maar geloof het of niet we hebben een kamer zonder raam zoals meerdere in dit hotel. We hebben wel airco. Nou ik zal booking.com melden van deze rare hotelkamers. Voor 270€ had ik 3 overnachtingen, echt niet normaal. Had ook voor 450€ in Novotel kunnen gaan. Maar teruggaand naar het slenteren in de stad. Het regende heel de ochtend en middag, in Nederland is dan alles somber nou hier is het niet anders. We zijn nog nooit in Singapore geweest en hadden veel lovende verhalen gehoord, ik vond er niks aan. Maar s avonds toen wij erop uitgingen om een hapje te eten zijn we bij Riverside beland, leuk, gezellig en mooi om te zien. 23.30 uur terug naar ons hotel zonder ramen heerlijk voor een goeie nachtrust in een goed bed. Morgenochtend kan ik niet zien wat voor een weer het is. Welterusten allemaal.

  • 02 December 2016 - 10:15

    Jolanda Scheper:

    hoppaaaaaa. .......

  • 03 December 2016 - 15:34

    Elise:

    Komt goed schatje

  • 05 December 2016 - 20:17

    Edwin:

    Hahaha, beter een hotelkamer zonder ramen dan je eigen huis in Nederland. Die eerste is maar voor een paar dagen....overigens hebben wij hetzelfde meegemaakt in Barcelona...pffff...4 dagen uitzicht op....binnenmuren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Nov. 2015
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 18246

Voorgaande reizen:

30 November 2016 - 29 Januari 2017

Australië en meer!

Landen bezocht: